Høj sikkerhed for både gæster og medarbejdere er i højsædet hos Naturkraft, og det gælder selvfølgelig også i vores håndtering af Corona Her kan du finde al information, som er vigtig, når du besøger os.

VIGTIGT

  • Køb gerne dine billetter hjemmefra her.
Skal jeg fremvise Coronapas for at besøge Naturkraft?

Nej, det er ikke længere et krav, at du skal fremvise Coronapas for at besøge Naturkraft.

Det er dog et krav for alle, der er 16 år eller ældre at kunne fremvise Coronapas og gyldigt ID, for at kunne spise i vores café eller i Basen. Man må gerne købe mad og sætte sig udenfor og spise uden Coronapas.

Et Coronapas er en af disse tre ting:

  • Dokumentation for gennemført vaccination imod Corona (gælder først 14 dage efter første stik) 
  • Bevis på at du tidligere har været smittet med Corona (mindst 14 dage og maksimalt 12 uger siden) 
  • Fremvisning af en negativ test, som er maksimalt 96 timer gammel (PCR-test) og 72 timer (hurtigtest) i forhold til det tidspunkt hvor testen blev taget.

Coronapas kan både være i papirformat eller digitalt, for eksempel på MinSundhed-app’en. Gyldigt ID er for eksempel kørekort, sygesikringskort eller pas.  

Skal børn fremvise Coronapas i Naturkraft?

Nej, børn under 16 år skal ikke at vise Coronapas for at komme ind.

Skal man spise i caféen eller basen, kan vi dog bede om at få vist et gyldigt ID, som viser, at barnet er under 16 år – for eksempel sygesikringskort.  

Kan jeg få lavet et Coronapas i Ringkøbing?

Ja, i Ringkøbing er der både mulighed for at få lavet en hurtigtest og en PCR-test.

Se de altid opdaterede åbningstider her.

Gælder forsamlingsforbuddet i Naturkraft?

Naturkraft er omfattet af forsamlingsforbuddet. Derfor er vi opmærksomme på ikke at lave aktiviteter, som samler flere, end der er tilladt under det gældende forsamlingsloft.  

Kan jeg være sikker på, at der er plads til at holde afstand til de andre gæster?

Ja. Vi har begrænsning på, hvor mange der bliver lukket ind i parken, og vi holder øje med, at der ikke er for mange indenfor i hovedbygningen ad gangen. Heldigvis har vi god plads i Naturkraft – både ude og inde.  

Er alle oplevelser og udstillinger åbne?

Ja, alle oplevelser og udstillinger er åbne – og vi glæder os helt vildt til at få jer på besøg, så I kan opleve dem! Der er selvfølgelig begrænsning på, hvor mange der kan være de enkelte steder ad gangen, men vi forventer ikke, at der bliver store køproblemer.  

Skal jeg bære mundbind i Naturkraft?

Nej, der er ikke noget krav om mundbind i Naturkraft.

Skal børn bære mundbind i Naturkraft?

Nej, der er ikke krav om mundbind i Naturkraft. Hjælp gerne dit barn med at have rene hænder og holde afstand til andre gæster.   

Hvordan er hygiejnen i Naturkraft?

Vi har ekstra stort fokus på den gode hygiejne. Der bliver gjort grundigt rent hver dag, og vi rengør kontaktflader flere gange dagligt. Hjælp os gerne ved at vaske hænder og bruge håndsprit løbende, når du er på besøg.

Er der håndsprit tilgængelig?

Ja, der er sat håndsprit op mange steder både indendørs og udendørs, som du frit kan bruge. Der er også god adgang til håndvaske.

Skal jeg købe billetter til Naturkraft på forhånd?

Det er en rigtig god ide, da vi har et begrænset antal billetter hver dag. Der er risiko for, at der er udsolgt, hvis du dukker op ved indgangen uden billet.  

Hvordan køber jeg billetter på forhånd?

Du kan købe dine billetter på vores webshop her. Det er også muligt at købe billetter ved indgangen, men kun hvis der er ledig plads i parken. Hvis du vil være sikker på at komme ind, anbefaler vi, at du køber billet på forhånd. 

Jeg har årskort/månedskort – er jeg garanteret adgang?

Ja, som udgangspunkt. Vi har reserveret et stort antal pladser til vores mest loyale gæster, nemlig sæsonkortholdere. Hvis vi oplever, at der kommer pres på kapaciteten, vil vi indføre pladsreservation for sæsonkortholdere i højsæsonen. Hold dig gerne opdateret her på siden.

Hvor mange gæster lukker Naturkraft ind ad gangen?

Det præcise antal gæster afhænger af myndighedernes krav til antal kvadratmeter per gæst, og det ændrer sig ind imellem. Vi kan derfor ikke give information om det præcise antal, men vi har meget plads i Naturkraft – både inde og ude. Vi garanterer desuden, at antallet af gæster bliver fastsat ud fra myndighedernes retningslinjer.

Kan man spise i Naturkrafts café?

Ja. Caféen har brugt vinteren og foråret på at sammensætte en superlækker menu, og vi glæder os til, at I skal smage på den. Ligesom i resten af Naturkraft er der fuldt fokus hygiejne og afstandskrav i caféen, så det bliver en god og tryg oplevelse. Husk, du skal fremvise Coronapas for at sidde ned og spise i caféen. Du må gerne købe mad i caféen og nyde den udendørs, hvis du ikke har et Coronapas.

Må man medbringe en madpakke?

Hvis du foretrækker en medbragt madpakke, er der heldigvis rig mulighed for at nyde den i Naturkraft. Når du har købt billet, kan du gå ind og ud af parken, så tosset du vil – så du kan hente madkurven i bilen, når det bliver frokosttid. Det er også muligt at opbevare mad og drikke i skabene i hovedbygningen.

Hvem skal jeg spørge om hjælp i parken, hvis jeg har brug for det?

Vores medarbejdere har alle sammen genkendelige røde t-shirts og trøjer på, og du er altid velkommen til at henvende dig med spørgsmål.  

Naturkraft-logo

Vestjysk Bank logo

 

 

 

 

Find vej

Naturparken 10,
6950 Ringkøbing

T: +45 69 16 11 62
M: info@naturkraft.dk

Nyhedsbrev

 

 

GDPR og privatlivspolitik for Naturkraft

Hos Naturkraft respekterer og prioriterer vi din ret til privatliv med udgangspunkt i den europæiske Generel Data Protection Regulation (GDPR).
Med udgangspunkt i GDPR regulativet vil vi gerne fortælle om hvordan vi indsamler og opbevarer dine personlige data.

 

Link til Facebook Link til Instagram Link til LinkedIn