Høj sikkerhed for både gæster og medarbejdere er i højsædet hos Naturkraft, og det gælder selvfølgelig også i vores håndtering af Corona Her kan du finde al information, som er vigtig, når du besøger os.

VIGTIGT

  • Køb gerne dine billetter hjemmefra her.
Skal jeg fremvise Coronapas for at besøge Naturkraft?

Fra fredag den 12. november klokken 06.00 skal du fremvise Coronapas for at besøge Naturkraft.

Skal børn fremvise Coronapas i Naturkraft?

Nej, børn under 15 år skal ikke at vise coronapas for at komme ind.

Kan jeg få lavet et Coronapas i Ringkøbing?

Ja, i Ringkøbing er der både mulighed for at få lavet en hurtigtest og en PCR-test.

Se de altid opdaterede åbningstider her.

Kan jeg være sikker på, at der er plads til at holde afstand til de andre gæster?

Vi har god plads i Naturkraft – både ude og inde - så det vil være muligt at holde den ønskede afstand til andre gæster. 

Er alle oplevelser og udstillinger åbne?

Ja, alle oplevelser og udstillinger er åbne – og vi glæder os helt vildt til at få jer på besøg, så I kan opleve dem!

Skal jeg bære mundbind i Naturkraft?

Nej, der er ikke noget krav om mundbind i Naturkraft.

Skal børn bære mundbind i Naturkraft?

Nej, der er ikke krav om mundbind i Naturkraft. Hverken ude, inde eller i vores caféområde.

Hvordan er hygiejnen i Naturkraft?

Vi har ekstra stort fokus på den gode hygiejne. Der bliver gjort grundigt rent hver dag - men hjælp os gerne ved at vaske hænder og bruge håndsprit løbende, når du er på besøg.

Er der håndsprit tilgængelig?

Ja, der er sat håndsprit op mange steder både indendørs og udendørs, som du frit kan bruge. Der er også god adgang til håndvaske.

Skal jeg købe billetter til Naturkraft på forhånd?

Der er ikke noget krav om at booke billetter på forhånd, og du vil sjældent opleve, at du ikke kan komme ind, hvis du køber i døren.   

Hvordan køber jeg billetter på forhånd?

Du kan købe dine billetter på vores webshop her. Det er også muligt at købe billetter ved indgangen.

Jeg har årskort/månedskort – er jeg garanteret adgang?

Ja, som udgangspunkt. Vi har reserveret et stort antal pladser til vores mest loyale gæster, nemlig sæsonkortholdere. Hvis vi oplever, at der kommer pres på kapaciteten, vil vi indføre pladsreservation for sæsonkortholdere i højsæsonen. Hold dig gerne opdateret her på siden.

Hvor mange gæster lukker Naturkraft ind ad gangen?

Det præcise antal gæster afhænger af myndighedernes krav til antal kvadratmeter per gæst, og det ændrer sig ind imellem. Vi kan derfor ikke give information om det præcise antal, men vi har meget plads i Naturkraft – både inde og ude. Vi garanterer desuden, at antallet af gæster bliver fastsat ud fra myndighedernes retningslinjer.

Kan man spise i Naturkrafts café?

Ja. Caféen har en superlækker menu, og vi glæder os til, at I skal smage på den. 

Må man medbringe en madpakke?

Hvis du foretrækker en medbragt madpakke, er der heldigvis rig mulighed for at nyde den i Naturkraft. Når du har købt billet, kan du gå ind og ud af parken så tosset, du vil – så du kan hente madkurven i bilen, når det bliver frokosttid. Det er også muligt at opbevare mad og drikke i skabene i hovedbygningen.

Hvem skal jeg spørge om hjælp i parken, hvis jeg har brug for det?

Vores medarbejdere har alle sammen genkendelige røde t-shirts, trøjer eller jakker på, og du er altid velkommen til at henvende dig med spørgsmål.  

Naturkraft-logo

Vestjysk Bank logo

 

 

 

 

Find vej

Naturparken 10,
6950 Ringkøbing

T: +45 69 16 11 62
M: info@naturkraft.dk

Nyhedsbrev

 

 

GDPR og privatlivspolitik for Naturkraft

Hos Naturkraft respekterer og prioriterer vi din ret til privatliv med udgangspunkt i den europæiske Generel Data Protection Regulation (GDPR).
Med udgangspunkt i GDPR regulativet vil vi gerne fortælle om hvordan vi indsamler og opbevarer dine personlige data.

 

Link til Facebook Link til Instagram Link til LinkedIn